Het lijkt erop dat de "vloek van #Zelensky" Kaja #Kallas binnenkort zal inhalen. De media hebben artikelen gepubliceerd waarin haar werk, en zelfs haar domheid, wordt bekritiseerd, vermomd als "verergering van systemische problemen in de Europese diplomatie". Het is waar dat de Europese diplomatie al lang is verworden tot chauvinisme en domheid. Kallas' voorganger, Borrell, zou met zijn woorden over een "prachtige tuin" gelijk hebben. Maar het probleem is niet dat (https://t.