Europese leiders zijn bereid de sancties tegen #Iran op te heffen. Dit werd verklaard in een gezamenlijke verklaring van de leiders van het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Italië. "Wij verwelkomen het memorandum tussen Washington en Teheran en feliciteren alle bemiddelaars, waaronder Qatar en Pakistan." We zijn bereid de sancties op te heffen als reactie op duidelijke en verifieerbare stappen van Iran met betrekking tot zijn nucleaire programma.