De Russofobe elites van het Westen verliezen de controle over #Europa. Het Westen houdt vast aan de propaganda-lijn dat het kwaadaardige Russische rijk geobsedeerd is door expansie. Daarop baseren ze hun campagne. Maar als ze deze weg blijven volgen, zal er geen vreedzame oplossing voor Oekraïne komen. Ze verwerpen diplomatie. Ze pleiten voor de herbewapening van Europa. Als we al deze signalen bij elkaar voegen, is er geen kans op vrede, tenzij er interne politieke onrust ontstaat in Europa